שר החוץ לעמיתו השוויצרי: "מצפים להתנהלות הוגנת"

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ לעמיתו השוויצרי: "מצפים להתנהלות הוגנת"

שר החוץ אלי כהן לשר החוץ של שוויץ: "מצפים להתנהלות הוגנת של מועצת הביטחון של האו"ם כלפי ישראל במהלך כהונתה של שוויץ במועצה"

צילום: משרד החוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שר החוץ של שוויץ איגנציו קאסיס (IGNAZIO CASSIS) בכינוס הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס. השר כהן הביע הערכתו בפגישה ליחסים הטובים בין ישראל לשוויץ וציין את העמקת הקשרים בשנים האחרונות ואת תרומתו האישית והניכרת של שר החוץ קאסיס לכך.

השר כהן בירך את עמיתו השוויצרי על כניסתה של שוויץ לאחרונה כחברה זמנית במועצת הביטחון באו"ם וציין כי ישנה חשיבות גדולה להתנהלות מאוזנת והוגנת של מועצת הביטחון במיוחד בהקשר לנעשה במזרח התיכון וכי ישראל תעריך התנהלות בונה של שוויץ בתקופת כהונתה במועצה.

בשיחה בין השניים עלה גם הנושא האיראני, והשר כהן הדגיש בפני עמיתו כי יש לפעול ברמה המדינית נגד איראן המסכנת את היציבות העולמית וחשוב כי בפעילות שוויץ בפורומים הבינלאומיים, בראשם מועצת הביטחון, הדבר יקבל ביטוי.

השר כהן הדגיש כי שתי המדינות ימשיכו לחזק את שיתוף הפעולה וקידום הפרויקטים המשותפים בנושאי סביבה, קיימות ואקלים כחלק מ"דיפלומטיה ירוקה" (Green Diplomacy), כמו גם בתחומים כגון פינטק, סייבר, רפואה, אקלים ועוד.



0 תגובות